Kerhonvetäjiä etsitään!

Aina on tilaa yhdelle, joka jakaa sydäntään ❤️

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Vihdin paikallisyhdistys etsii innostuneita kerhojenvetäjiä, joiden avulla voimme tarjota lapsille unohtumattoman harrastuksen. Kerhoissa tärkeintä ovat leikki, ilo ja osallisuus.

Voisitko juuri sinä olla mukana luomassa unohtumatonta harrastuskokemusta lapsille?

Kerhojemme tarkoituksena on antaa lapsille mahdollisuus tutustua uusiin aktiviteetteihin ja löytää iloa yhdessä tekemisestä. Kerhomme tarjoavat tietenkin myös ainutlaatuisen mahdollisuuden vetäjien lapsille - he pääsevät mukaan ilmaiseksi!

Vetäjänä sinulla on vapaus suunnitella kerhoa yhdessä muiden vetäjien kanssa ja tehdä siitä juuri sellainen kuin haluat. Voit valita teemaksi liikunnan, musiikin tai vaikka jotain aivan muuta. Luovuutesi on vain rajana!

Tule mukaan joukkoomme ja auta meitä luomaan merkityksellisiä hetkiä lapsille. Tarvitsemme juuri sinun taitojasi ja intoasi!

Ota yhteys ja lisätietoa: vihdin.yhdistys@mll.fi

Tule mukaan toimintaan!

Missä olet kerhonvetäjä? Kuva: Jasmin Kettunen