Naperojumppa

Uusi kerho aloittaa toimintansa Etelä-Nummelan koulu- ja päiväkotikeskuksella! Naperojumppa tarkoitettu 3 - 4-vuotiaille lapsille yhdessä oman aikuisen kanssa.

Naperojumppa on loppuunvarattu! <3

Missä:

• Etelä-Nummelan Koulu ja päiväkotikeskus, näyttämösali
  • Naarapajuntie 19, 03100 Nummela

Milloin:

• Torstaisin klo 17.30 - 18.30
  • Ajalla 29.2.2024 - 2.5.2024

Kenelle:

• Liikunnallinen Naperojumppa on suunnattu 3 - 4-vuotiaille yhdessä oman aikuisen kanssa. Kerhossa liikutaan mm. leikkien, palloillen ja musiikin tahtiin. Lapset saavat osallistua kerhon ideointiin!
  • Mukaan tarvitset jumppatossut, juomapullon ja urheiluun sopivan vaatetuksen.

Kerhon ohjaajat:

• Johanna, Elmo ja Sari

Osallistumismaksu:

• 20 € / MLL:n jäsen (joku perheessä)
  • 30 € / ei-jäsen
  • sisaralennus - 5 € / lapsi, toisesta ja seuraavista lapsista

Muuta lisätietoa ja ilmoittautuminen:

• Kerhopaikka maksetaan heti ilmoittautumisen yhteydessä verkkokaupassamme: https://holvi.com/shop/mllvihti/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ (Loppuunvarattu!)
  • Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään lapsen ja huoltajan yhteystiedot, MLL:n jäsenyys sekä kuvauslupa.
  • Osallistuvat lapset ovat tapaturmavakuutettuja MLL:n toimesta.
  • Kerho toteutuu, jos minimiosallistujamäärä 7 perhettä / maksavaa osallistujaa / kausi täyttyy.
  • OLETHAN huolellinen, emme valitettavasti voi hyvittää maksettuja osallistumismaksuja.
Kuva: Jasmin Kettunen