MLL Vihdin startti vuodelle 2024: Uusia kerhoja, uusia etuja jäsenille!

29.1.2024

MLL Vihdin hallitus on aloittanut toimintansa vuodelle 2024, tässä muutamia uutisia!

Vihdin Kirkonkylän Perhekahvila uusiin tiloihin

Vihdin kirkonkylän perhekahvila iloitsee jatkavansa toimintaansa uusissa tiloissa. Perhekahvila kokoontuu edelleenkin perjantaisin klo 9.30 - 11.30, mutta jatkossa Vihdin Kirkonkylän Seurakuntatalossa, Nuortentilassa osoitteessa Niuhalanraitti 6 B, 03400 Vihti. Tervetuloa mukaan!

MLL Vihdin Lastentarvikkeiden Suurkirpputori Nummelassa

Suuren suosion saavuttanut MLL Vihdin Lastentarvikkeiden Suurkirpputori palaa jälleen sunnuntaina 10.3.2024. Tule mukaan löytöjen äärelle Kuoppanummen koulukeskukseen Nummelassa. Myyntipaikkojen varaaminen avautuu 6.2 kello 18 ja on auki vuorokauden ajan. Myyjäpaikat arvotaan kaikkien ilmottautuneiden kesken!

Koululaisten Klubi

Koululaisten Klubi aloittaa jälleen toimintansa 12.2.2024! Kaikki Nummelan-, etelä Nummelan- ja Kuoppanummen koulun sekä Vichtis svenska skolan 1.-3. luokkalaiset lapset ovat tervetulleita mukaan hauskanpitoon ja uusiin kavereihin. Klubi kokoontuu maanantaisin tarjoten lapsille evästä ja tekemistä.

Uudet kerhot laajentavat tarjontaa

MLL Vihtiin on saapunut kaksi uutta kerhoa! Sporttisunnuntai tarjoaa 7-10-vuotiaille mahdollisuuden osallistua omatoimiseen liikuntaan kokeneen kerho-ohjaajamme Asta Mäkilän johdolla. Kerho on täysin ilmainen, mutta muista ilmoittautua sähköpostitse. Lisäksi Naperojumppa kutsuu 3-4-vuotiaita lapsia yhdessä oman aikuisen kanssa liikkumaan ja leikkimään. Naperojumppaan voi ilmoittautua 8.2.2024 alkaen.

Uusia yhteistyökumppaneita ja jäsenetuja

Olemme saaneensa uusia yhteistyökumppaneita, mikä mahdollistaa MLL Vihdin jäsenille loistavia etuja. Lue lisää eduista ja liity jäseneksi nauttiaksesi monipuolisista tarjouksista!

Seuraa meitä someissa ja liity mukaan!

Olethan ajan tasalla kaikista meidän tapahtumista seuraamalla MLL Vihdin Facebook- ja Instagram-tilejä. Voit myös liittyä jäseneksi sekä osallistua vapaaehtoistöihin – yhdessä teemme Vihdistä maailman parhaimman paikan lapsille, nuorille ja lapsiperheille! Facebookista löytyy myös MLL Vihdin talkoorinki, jossa etsimme vapaaehtoisia avuksemme tapahtumiin ja toimintaan. Olemme perustaneet myös WhatsApp ryhmän, jossa myös tiedotamme vapaaehtoistöistä!

Tule mukaan luomaan yhteisöllistä ilmapiiriä ja tukemaan lapsiperheitä Vihdissä! :)

Kuva: Pixabay