Kevätkausi 2023 päättymässä

30.5.2023

MLL Vihti kiittää kaikkia upeasta kevätkaudesta 2023!

Mitä kaikkea teimme kevätkaudella? Maisteri Molto saapui tammikuussa konsertoimaan Nummelaan, perhekahvilat Otalammella ja Vihdissä jatkoivat tärkeää tehtäväänsä, Koululaisten klubi kirjastolla oli jälleen hurjan suosittu, Senioreille järjestettiin Galleria Pictor vierailu ja kirjavinkkaus, järjestimme nuorille elokuva-illan Nummelan Kino Akseliin, suositut liikunnalliset kerhomme lunastivat jälleen paikkansa Vihtiäisten lasten ja perheiden keskuudessa, olimme mukana Seurakunnan järjestämissä Tuttijaisissa ja juhlistimme leikkipäivää jakamalla videoita leikeistä somessa. Myös lastentarvikkeiden suurkirpputori saatiin jälleen järjestettyä, kiitos todella tehokkaalle kirppistiimille ja kaikille talkoolaisille, myyjille ja kävijöille!

Haluamme lämpimästi kiittää kaikkia MLL Vihdin vapaaehtoisia, perhekahvilaohjaajia, kerhonvetäjiä ja yhteistyökumppaneita sekä tietysti kaikkia perheitä, lapsia ja nuoria mahtavasta tuesta ja osallistumisesta toimintaamme. Teidän avullamme pystymme järjestämään toimintaa Vihtiläisille lapsille ja nuorille!

Haluamme myös muistuttaa, että vapaaehtoisia tarvitaan edelleen mukaan toimintaamme. Erityisesti kerhojen ja perhekahviloiden jatkumisen kannalta on tärkeää, että saamme innostuneita ihmisiä mukaan myös syksyllä 2023. Yhdessä voimme tarjota lapsille ja perheille unohtumattomia hetkiä ja tukea arjen iloihin.

Vuosi 2023 on myös siitä erityinen, että MLL Vihti täyttää tänä vuonna 100 vuotta! Seuraathan meitä Facebookissa ja Instagramissa juhlavuoden kunniaksi, sillä tiedossa on mukavaa ohjelmaa ja tapahtumia. Pysy kuulolla, lisätietoja on tulossa lähempänä!

Kevätkokouksessa MLL Vihti sai iloisia uutisia, sillä hallitukseen liittyi kolme uutta jäsentä. Tervetuloa mukaan toimintaan Minna, Sari ja Sirpa! Jälleen vahvempana ja yhdessä vahvistamme yhdistyksemme toimintaa ja kehitämme entistä parempaa toimintaa vihtiläisille lapsille, nuorille ja lapsiperheille.

Suurseudun osuuskauppa SSO:n Kannustajat äänestyksessä MLL Vihti sai huikeat 188 ääntä! Tämän ansiosta saimme 2500 € tukisumman, jolla aiomme järjestää vihtiläisille lapsille ja nuorille jotain mukavaa, tästä kuulette pian lisää. Kiitos kaikille äänestäjille, jotka mahdollistitte tämän upean tuen.

Yhdessä luomme iloa, tukea ja merkityksellisiä hetkiä lapsille, nuorille ja perheille. Kiitos kun olet mukana!

Kuva: Jasmin Kettunen