Liity jäseneksi

Ovatko lasten asiat sinulle tärkeitä? Haluatko vaikuttaa sekä tukea lasten ja perheiden puolesta tehtävää työtä?

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta.

MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

Liity jäseneksi netissä ja voit maksaa jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi.

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avoin ja valtakunnallinen kansalaisjärjestö, johon kaikki uudet jäsenet ovat tervetulleita. MLL:n päätehtävä on edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. MLL on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton.

MLL:lla on yli 85 000 jäsentä ja 556 paikallisyhdistystä ympäri Suomea.

Jäsenyys MLL Vihdin paikallisyhdistyksessä

MLL Vihdin paikallisyhdistys on perustettu vuonna 1923. Vuoden 2024 alussa yhdistyksessämme olijo 416  jäsentä.

MLL Vihdin paikallisyhdistyksen jäsenmaksu on 25 € / vuosi. Pienellä panoksella voit tukea toimintaamme ja saat samalla loistavat jäsenedut käyttöösi. Maksuun sisältyy myös Lapsemme-lehti, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Lapsen ja nuoren jäsenyys

MLL:n jäsenyys on maksuton kaikille alle 18-vuotiaille henkilöille. Jäsenyysvuotta edeltäneenä vuonna 18 vuotta täyttäneet nuoret siirretään automaattisesti aikuisjäseniksi.

Jäsenkortti & Oma MLL

Sähköisen jäsenkortin voit tulostaa käyttöösi  Oma MLL jäsenportaalista. Oma MLL:ssä jäsen voi hallita jäsenyyteensä liittyviä tietoja ja etuja helposti yhdestä paikasta.

Oma MLL löytyy osoitteesta https://mll.fi/omamll

Käyttäjätunnuksena toimii jäsenrekisteriin ilmoitettu sähköpostiosoite.

Ensimmäisellä käyntikerralla täytyy luoda salasana etusivun ”luo uusi salasana” -linkistä.  Jos et ole ilmoittanut jäsenrekisteriin sähköpostiosoitettasi tai saat virheilmoituksen, kun yrität kirjautua, ota yhteyttä jäsenpalveluun: jasenpalvelu@mll.fi

Korttia ei enää läheteä kotiin.