Yritysyhteistyö

Haluatko tukea toimintaamme?

MLL Vihdin paikallisyhdistykselle voi tehdä lahjoituksen, joka auttaa meitä tarjoamaan vihtiläisille lapsiperheille tukea arkeen.

Voit osoittaa lahjoituksesi toivomaasi kohteeseen tai tehdä yleislahjoituksen, jolloin yhdistyksen hallitus päättää mihin toimintaa tukea eniten tarvitaan.

Tilinumeromme on Säästöpankki FI14 4006 0010 313803

Kirjoita viestiksi ”Lahjoitus MLL Vihdin paikallisyhdistykselle”

Testamenttilahjoituksissa tulee osoitus mainita selvästi, jotta lahjoitus kohdentuu juuri sille yhdistykselle ja alueelle, jolle testamentin jättäjä haluaa, esim." MLL Vihdin paikallisyhdistys”

Kannatusjäsenyys

Kannatusjäsenyys on hyvä vaihtoehto yritykselle, yhteisölle tai yksityiselle henkilölle, joka haluaa tukea MLL Vihdin paikallisyhdistyksen toimintaa.

Kannatusjäsenyydestä tehdään erillinen sopimus, joka voi olla voimassa toistaiseksi tai määräaikaisesti. Kannatusjäsenet mainitaan sekä jäsenkirjeessämme että verkkosivuillamme.

Mikäli haluat lisätietoa kannatusjäsenyydestä, otathan yhteyttä hallituksemme jäseniin tai suoraan puheenjohtajaamme. Yhteystiedot löytyvät tästä

Kiitos lahjoituksestasi!