Perhekahvilaohjaajia haussa!

6.6.2021

Perhekahvilat aloittavat toimintansa taas elokuussa 😊 Jotta toiminta saadaan käyntiin täysimääräisesti, tarvitsemme lisää vetäjiä eri toimipisteisiin Vihdissä.

Oletko sinä etsimämme uusi perhekahvilaohjaaja? tai tunnetko jonkun, jota tämä toiminta voisi kiinnostaa?

Yksin ei hommia tarvitse tehdä vaan tarkoituksena on kerätä muutaman henkilön porukka, jotka yhdessä voivat suunnitella ja toteuttaa perhekahvilan toimintaa.

Ohjaajan vastuulla on tilojen avaaminen ja sulkeminen sekä eväiden esille laittaminen. Itse pääsee siis yhtä lailla nauttimaan seurasta, mahdollisesta ohjelmasta ja lapset kulkevat hyvin mukana.

Perhekahvilan ohjaajana kerrytät myös osaamistasi ja työelämätaitoja esim. perhevapaiden aikana. Toiminnassa mukana olevat ihmiset ovat sydämellisiä ja yhteinen aika ja uudet tuttavuudet samasta elämäntilanteesta ovat arvokkaita.

Perhekahvilan ohjaajana mahdollistat myös lähialueesi vertaistukitoimintaa ja autat niin lapsia kuin heidän vanhempaankin luomaan uusia kontakteja ja ystävyyssuhteita.

Mikäli voisit olla uusi perhekahvilaohjaajamme, niin otathan yhteyttä yksityisviestillä tai sähköpostilla vihdin.yhdistys@mll.fi. Voit myös kontaktoida suoraan perhekahvilavastaavaamme Jenna Seppälää, hän kertoo lisää mielellään 😊

Tervetuloa rohkeasti mukaan, aiempaa kokemusta ei tarvita!