Toiminta käynnistymässä!

29.1.2022

Vihdoin pääsemme käynnistämään toimintojamme!

Jäälinnojen rakennusprojektit alkavat ensi viikolla 1.2. tiistaina sekä Nummelassa että Vihdin kirkonkylällä. Otalammella linnan rakennus alkaa 6.2. sunnuntaina!

Hiidenrantaan aloitetaan rakentamaan jääpuuta, johon voi tuoda oman jääkoristeen kaikkien ihaltavaksi 1.2. alkaen!

Kuoro aloittaa harjoitukset Väkkärällän Mirkun johdolla 2.2. Pappilanpellon koululla, ilmoittaudu mukaan! Katso tarkemmat ohjeet tästä.

Koululaisten klubi avaa taas ovensa 7.2. maanantaina. Klubi on avoinna Kuoppanummen ja Nummelan koulun sekä Nummela skolan 1.-3. -luokkalaisille vuoroviikoin, tarkemmat aikataulut löytyvät tästä.

Perhekahvilat Otalammella ja Vihdin kirkonkylällä on myös avattu voimassaolevien rajoitusten puitteissa, tapaamme ulkosalla leikkien kunnes taas päästään sisätiloihin.

Seuraa ilmoitteluamme ja lämpimästi tervetuloa mukaan!