Tule mukaan antoisaan toimintaan!

8.8.2021

Haemme jatkuvasti vapaaehtoisia työntekijöitä toimintamme varmistamiseksi!

Vapaaehtoistyö antaa tekijälleen paljon. Siitä saa arvokasta kokemusta, ystäviä ja itsevarmuutta. Lisäksi tekijä pääsee kokeilemaan sellaisia asioita, joita ei muualla pääse tekemään.

Vapaaehtoistyöstä voi saada paljon irti. Siitä hyötyy ennenkaikkea se, kenelle työtä tehdään, mutta siitä voi hyötyä suuresti myös tekijä.

Auttamisen ilo on yksi maailman parhaista tunteista! Vapaaehtoistyö saa ihmisen tuntemaan itsensä tarpeelliseksi ja vapaaehtoistyöntekijästä tuntuu, että hän on saanut olla mukana muuttamassa maailmaa.

Vapaaehtoistyön on todettu lisäävän tekijän onnellisuutta ja jopa pidentävän elinikää. Tähän liittyy vahvasti se, että työ antaa tekijänsä elämälle merkityksen. Tämä voi vähentää jopa masennusta ja sitä kautta lisätä yleistä onnellisuutta. Lisäksi siitä voi saada itselleen itsevarmuutta esimerkiksi tulevaa työuraa varten.  Vapaaehtoistyössä pääsee kokeilemaan erilaisia töitä ja vaikka siitä ei saa palkkaa, saa kotiin vietäväksi rutkasti arvokasta kokemusta!

Näin voit auttaa:

Etsimme jatkuvasti vapaaehtoisia loistavaan joukkoomme:

• Perhekahvilan vetäjiä
  • Vetäjiä kerhoillemme
  • Apukäsiä tapahtumiin: kirpputori, Temmellyspäivät, Vapputapahtuma, Lapset ensin keräys jne.
  • Lukumummeja ja -vaareja
  • Perhekummeja
  • Talkoorinki: on ryhmä Facebookissa, jonka kautta etsimme apujoukkoja toimintaamme sekä tapahtumiin. Talkoorinkiin liittyminen ei sido sinua mitenkään, voit tapauskohtaisesti päättää lähdetkö mukaan. Haluatko tulla mukaan iloiseen ja auttavaan joukkoomme? Liity talkoorinkiin mukaan tästä tai ota yhteyttä!

Tehtäväkuvaukset löytyvät sivuiltamme 👉🏽 tästä!

Tule mukaan!

Mukavassa porukassa on antoisaa tehdä vapaaehtoistyötä. Voit osallistua juuri sen verran kuin sinulle sopii, oman aikataulusi mukaisesti.

Muistathan, että pienikin apu on suuri apu!

Lisätietoja toiminnasta antavat kaikki hallituksemme jäsenet sekä puheenjohtajamme. Katso yhteystietomme tästä.

Kiinnostuiko? Ilmoita kiinnostuksesi lomakkeella nettisivujemme kautta: tästä tai laita viestiä osoitteeseen: vihdin.yhdistys(at)mll.fi

Vastaamme kysymyksiisi mielellämme!