Liity vapaaehtoiseksi

Mukavassa porukassa on antoisaa tehdä vapaaehtoistyötä. Voit osallistua juuri sen verran kuin sinulle sopii, oman aikataulusi mukaisesti.

Muistathan, että pienikin apu on suuri apu!

Lisätietoja toiminnasta antavat kaikki hallituksemme jäsenet sekä puheenjohtajamme. Katso yhteystietomme tästä.

Kiinnostuiko? Ilmoita kiinnostuksesi alla olevan lomakkeen kautta tai laita viestiä osoitteeseen: vihdin.yhdistys@mll.fi

Vastaamme kysymyksiisi mielellämme!

Näin voit auttaa:

Etsimme jatkuvasti vapaaehtoisia loistavaan joukkoomme:

• Perhekahvilan vetäjiä
  • Vetäjiä kerhoillemme
  • Apukäsiä tapahtumiin: kirpputori, Temmellyspäivät, Vapputapahtuma, Lapset ensin keräys jne.
  • Lukumummeja ja -vaareja
  • Perhekummeja
  • Suojatiepäivystykseen apukäsiä
  • Jäseniä hallitustyöhön

Talkoorinki on ryhmä Facebookissa, jonka kautta etsimme apujoukkoja toimintaamme sekä tapahtumiin.

Talkoorinkiin liittyminen ei sido sinua mitenkään, voit tapauskohtaisesti päättää lähdetkö mukaan. Haluatko tulla mukaan iloiseen ja auttavaan joukkoomme?

Liity mukaan tästä tai ota yhteyttä!

Tule mukaan yhdistyksemme toimintaan!

Yhteydenotto
Tule mukaan vapaaehtoiseksi! Tässä porukassa on super hauskaa :) MLL Vihdin hallituksen jäsenet Jasmin Kettunen ja Noora Selin (2023)