Lastentarvikkeiden suurkirpputori kevät 2024

Seuraava MLL Vihdin Lastentarvikkeiden Suurkirpputori järjestetään sunnuntaina 10.3.2024 Nummelassa, Kuoppanummen koulukeskuksessa!

Milloin:
Sunnuntaina 10.3.2024 klo 10.00 - 13.00
HUOM!  MLL:n jäsenet pääsevät sisälle jo klo 9.30 alkaen

Missä:
Kuoppanumen koulukeskus
Kuoppanummentie 18, Nummela

Maksu:
Maksu suoritetaan kerralla kaikista ostoksista ja kassoja on useita, jotta jonot pysyisivät maltillisina.

💰Maksutapana toimii kortti, Mobilepay ja käteinen

💰Toivomme suuresti, että suosit ensisijaisesi korttimaksua ja Mobilepayta.

💰Mikäli maksat käteisellä, varaa pientä rahaa mukaan, sillä vaihtokassamme on rajallinen.

Suurkirpputori on näppärä ja helppo paikka tehdä ostoksia, sillä vaatteet ja tavarat lajitellaan esille koottain sekä teemoittain helposti katseltavaksi.

Kirpputori avaa ovensa klo 10:00 ja ostoksia voi tehdä klo 13:00 saakka.

Jäsenetuna MLL:n jäsenille ovet avataan jo klo 9:30. Jäsenyys osoitetaan ovella voimassaolevalla jäsenkortilla. Huolehdithan siis ajoissa, että jäsenyytesi on voimassa!

Edut MLL:n jäsenille:

1️⃣ kirpputorin ovet avautuvat MLL:n jäsenille aikaisemmin!
2️⃣ jäsenet maksavat pienemmän myyntiprovision myymistään tuotteista kuin muut myyjät (Yhdistyksen jäsenille myyntiprovisio on 15% ja muille 25%.)

Nyt kannattaa siis olla jäsen, niin saa pienen etumatkan ostoksille!

Myyjät:
Paikkahaku myyjille avautuu 6.2. klo 18.00  ilmoittautumissivulle . Myyjäksi ilmoittautuminen on avoinna yhden vuorokauden ajan. Ilmoittautumisen jälkeen myyjäpaikat arvotaan kaikkien halukkaiden kesken ja jokaiselle myyjäksi päässeelle, sekä jonotuspaikalle päässeelle ilmoitetaan.

Myyjäpaikan saaneet saavat mailitse ohjeistuksen omien tuotteiden merkitsemiseen, tavaroiden lajitteluun ja tuontiin.

Askarruttako? Annamme lisätietoja mielellämme!
 mllkirppis.vihti@gmail.com

Tervetuloa sekä myymään että ostoksille!