Tehtäväkuvaus:

Tiedottaja

Tiedottaja on kaikkien kaveri ja aina ajan tasalla!

Tiedottaja vastaa MLL Vihdin nettisivujen päivityksestä ja ylläpidosta sekä näkyvyydestä sosiaalisen median kanavissa: Facebookissa ja Instagramissa.

Tiedottaja toimii yhteistyössä paikallislehtien kanssa, päivittää ja ylläpitää ilmoituksia seurapalstoilla Vihdin Uutisissa sekä Luoteis-Uusimaa -lehdessä. Tiedottajan vastuulla on kokouskutsun laatiminen ja ilmoituksen näkyvyys paikallislehdessä kaksi viikkoa ennen syys- ja kevätkokousta yhdistyksen sääntöjen mukaisesti.

Tiedottajalla on vastuu tapahtumiemme ja muiden toimintojemme, kuten kerhojen ja perhekahviloiden markkinoinnista ja näkyvyydestä eri kanavissa sekä omien alustojemme lisäksi myös Vihdin kunnan sekä MLL Yhdistysnetin sivuilla. Tiedottaja luo mainokset sekä tiedotteet ja välittää tiedot eteenpäin asianosaisille.

Aikaa tehtävään saa kulumaan ihan omien resurssien mukaan. Toisaalta tiedottajan tehtävää voi hoitaa ihan missä vain, vaikka mökkilaiturilta! Tehtävä on erittäin antoisa; saa tehdä yhteistyötä monien eri tahojen kanssa hyvin monenlaisissa tilanteissa. Koko ajan oppii uutta niin yhdistystoiminnasta kuin vuorovaikutuksesta sekä yhteistyöstä. Puhumattakaan some-taitojen kehityksestä!

Tiedottajan roolissa on erittäin tärkeää, että yhteistyö sujuu kaikkien kanssa! Tiedottajana olet aktiivisesti yhteydessä hallituksen jäseniin sekä eri sidosryhmiin. Sinä olet se, joka solmii langat yhteen ja varmistaa, että päätetyt asiat tulevat kaikkien saataville. Autat hallituksen jäseniä heidän vastuualuiden mainonnassa ja näkyvyydestä. Kalastat koko ajan tietoa ja olet jatkuvasti ajan tasalla yhdistyksen toiminnasta!

Tiedotusvastaava Minna Kinnunen / hallitus 2020 - 2021