MLL Vihdin paikallisyhdistys

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Me olemme pienten puolella 💙

Mannerheimin lastensuojeluliiton Vihdin paikallisyhdistys on aktiivinen toimija Vihdissä. Lapset, perheet ja nuoret ovat lähellä sydäntämme, ja pyrimme luomaan lapsille turvallisen kasvualustan tukemalla vanhemmuutta.

Tervetuloa mukaan!

Liity MLL Vihdin paikallisyhdistyksen jäseneksi tukemaan paikallisten lapsiperheiden ja nuorten toimintaa. Toimimme aktiivisesti täysin vapaaehtoisvoimin Vihdissä. Järjestämme erilaista toimintaa ja useita tapahtumia vuosittain. Suurimpaan osaan tapahtumista on vapaa pääsy ja ovet ovat avoinna kaikille.

Työskentelemme myös sukupolvien yhdistämisen hyväksi ja toiminnassamme on mukana monia kylämummeja ja -vaareja.

Toimintaan osallistuminen ei edellytä jäsenyyttä, mutta liittymällä jäseneksi tuet toimintaamme ja mahdollistat viikottaisten kerhojen ja muun toiminnan järjestämisen.

MLL Vihdin paikallisyhdistys 100 vuotta 💙

MLL Vihdin paikallisyhdistys täytti 100 vuotta 6.12.2023!

Juhlimme synttäreitä syksyn aikana monen eri teemoin!