Vihdin kirkonkylän kohtaamispaikka

Rento yhdessäolon paikka lapsiperheille, leikki- ja jutteluseuraa, askartelua ym. Perheiden kohtaamispaikassa on mahdollisuus ruokailla klo 17-17.45 . Ruokamaksu on yli 7-vuotialta 3 e ja alle 7-vuotiaat syövät ilmaiseksi.

Perhekahvila & kohtaamispaikka Vihdin kirkonkylällä!

Maanantaisin klo 17.00-19.00

Vihdin seurakuntatalo, Nuorten tila
Niuhalanraitti 6, Vihdin kirkonkylä

Tervetuloa mukaan!

Kohtaamispaikka lapsiperheille!

Kohtaamispaikassa pääset tutustumaan muihin samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja vaihtamaan ajatuksia heidän kanssaan. Samalla lapset saavat leikkiseuraa!

Kohtaamispaikassa jutellaan kahvittelun lomassa sekä leikitään, pelaillaan ja askarrellaan lasten kanssa. Kivoja juttuja on jo suunniteltu, mutta myös omia toiveita saa esittää.

Paikalla on MLL Vihdin paikallisyhdistyksen vapaaehtoisia sekä Vihdin seurakunnan varhaiskasvatuksen työntekijöitä. Lisäksi saamme vierailijoita eri alojen ammattilaisista vaihtuvin teemoin.

Kohtaamispaikka on avoin kaikille ja maksuton.

Päivällismahdollisuus (maksullinen).

Kohtaamispaikkojen runko:
▪️ Kello 17.00 - 17.45 tarjolla *maksullinen ruokailumahdollisuus perheille

▪️ Kello 17.45 - 18.45 illan teemaan liittyvää ohjelmaa ja yhdessäoloa

▪️ Kello 18.45 yhteinen lopetushetki

*Perheiden kohtaamispaikassa on mahdollisuus ruokailla kello 17.00 - 17.45, maksu on yli 7- vuotialta 3 € ja alle 7- vuotiaat syövät ilmaiseksi.

Vihdin kirkonkylällä ohjaajina toimivat Malla ja Mella

Lapsiperheiden uusi kohtaamispaikka järjestetään yhteistyössä MLL Vihdin paikallisyhdistyksen ja Vihdin seurakunnan kanssa.