Camilla Bonden

Upeaa saada esitellä MLL:n vapaaehtoistyön konkari, ihanan ihana Camilla Bonden 🥰 näin hän kertoo itsestään:

Olin kaksi vuotta yhdistyksen puheenjohtajana. Kahdessa vuodessa opin paljon ja mikä parasta oli kunnia saada työskennellä upean ja osaavan hallituksen kanssa sekä oppia tuntemaan yhdistyksen tärkeä voimavara, yhdistyksen vapaaehtoiset. Oli ilo olla mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa matalankynnyksen toimintaa lapsiperheille Vihdissä.

Nyt kuitenkin elämäntilanne muuttui ja aikaa ei jäänyt hallitustyöskentelyyn, mutta onneksi mukana voi olla myös vapaaehtoisena.

Olen toiminut kirjastoklubilla MLL:n vapaaehtoisena jo viime syksystä joten oli luontevaa jatkaa klubilla maanantaisin kirjastomummien ja lasten seurana. Tarkoituksena on myös toimia vapaaehtoisena MLL:n tulevissa tapahtumissa.

Oikeastaan odotan kovasti, että klubi taas alkaa, koska siellä on todella mukavaa. Sukupolvien kohtaamiset ovat upeita. On hienoa nähdä miten lapset osaavat arvostaa kirjastomummien tarinoita, peli, läksy ja lukuseuraa. Välillä askarteluinto ja luovuus saavat vallan jolloin liimaa ja paperia
kuluu. Onneksi hyvä yhteistyö kirjaston ja kirjaston henkilökunnan kanssa on taannut askarteluvälineiden riittävyyden.

Kannustan kaikkia mukaan MLL:n toimintaan. Lupaan, että saat vapaaehtoisuudesta paljon irti ja voit osallistua juuri oman kalenterisi mukaan, kivaa tekemistä löytää varmasti!

Camilla Bonden