Perhesähly

Suosittu Perhesähly on suunnattu 3 - 6-vuotiaille lapsille vanhempineen.

Missä:

• Nummelan koulun urheilusali
    Väinämöisentie 9, Nummela

Milloin:

• Maanantaisin klo 17.00 - 18.00
  • Aloitus 15.1.2024 - 6.5.2024
  • Ei kerhoa hiihtolomalla (vk 8) sekä 1.4.2024

Kenelle:

• Perhesähly on suunnattu 3-6 -vuotiaille lapsille vanhempineen, lapset pääsevät opettelemaan salibandyä pelaten ja leikkien ohjaajan opastuksella.
  • Mukaan tarvitset jumppatossut tai sisäpelikengät, juomapullon ja urheiluun sopivan vaatetuksen. Kerhossa on mailat, pallot ja suojalasit kaikille, mutta halutessasi voit tuoda myös omat.

Kerhon ohjaajat:

• Risto Immonen, Kalle Lappalainen ja Aki Loikkanen

Osallistumismaksu:

• 20 € / MLL:n jäsen (joku perheessä)
  • 30 € / ei-jäsen
  • sisaralennus - 5 € / lapsi, toisesta ja seuraavista lapsista

Muuta lisätietoa ja ilmoittautuminen

• Kerhopaikka maksetaan heti ilmoittautumisen yhteydessä verkkokaupassamme. Ilmoittautuminen alkaa keskiviikkona 20.12.2023 ja mukaan mahtuu vielä, ilmoittautuminen & maksu tästä!
  • Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään lapsen ja huoltajan yhteystiedot, MLL:n jäsenyys sekä kuvauslupa.
  • Osallistuvat lapset ovat tapaturmavakuutettuja MLL:n toimesta.
  • Kerho toteutuu, jos minimiosallistujamäärä 7 perhettä / maksavaa osallistujaa / kausi täyttyy.

Tervetuloa mukaan liikkumaan!