Perhekahvilaohjaajia haussa!

Oletko se sinä?

MLL:n tunnetuin toimintamuoto, perhekahvilat, pyörivät vapaaehtoisten voimin. Perhekahvila kokoontuu kerran viikossa ja ohjaajana toimii vapaaehtoinen tai vapaaehtoisista koostuva perhekahvilatiimi. Sinulla on aina kaveri mukana!

Ohjaajan tärkein tehtävä on toivottaa tulijat tervetulleiksi ja kattaa kahvit sekä mehut esille ja siistiä tila. Voitte myös  suunnitella sekä ideoida ohjelmaa yhdessä kävijöiden kanssa.

Toimintaan voi osallistua myös lyhytaikaisesti olemalla läsnä ja tarjoamalla ylimääräisen sylin lapsille, korvat vanhemmille tai vain auttamalla järjestelyissä.

Perhekahviloissa toimiminen on todella antoisaa puuhaa kivassa tiimissä. Kaipaatko samanhenkistä seuraa sekä itsellesi että lapsellesi? Toiminnasta voi saada mukaansa uuden koko elämän kantavan ystävyyden itselle ja lapsille, puhumattakaan ilosta, jonka saa auttamalla muita!

Ota yhteyttä: vihdin.yhdistys@mll.fi

Tule mukaan!